Z tego co wyczytałem to aby uzbroić silniki w APM to Lewy drążek w dół i w prawo (przy mode2). Ale co dziwnego to jeden z kolegów mi podpowiedział aby wgrać firmware od helikoptera i co dziwne silniki od razu są uzbrojone, dosłownie kalibrowałem tylko radio, jak wgrałem firmware od hexy nic. Dziwi mnie troszkę sam fakt iż aby skalibrować silniki ( firmware Hexa) muszę mieć włączone ELE D/R i GEAR inaczej nie skalibruje nawet silników.
Z tego co wyczytałem to aby uzbroić silniki w APM to Lewy drążek w dół i w prawo (przy mode2). Ale co dziwnego to jeden z kolegów mi podpowiedział aby wgrać firmware od helikoptera i co dziwne silniki od razu są uzbrojone, dosłownie kalibrowałem tylko radio, jak wgrałem firmware od hexy nic. Dziwi mnie troszkę sam fakt iż aby skalibrować silniki ( firmware Hexa) muszę mieć włączone ELE D/R i GEAR inaczej nie skalibruje nawet silników.
To też nie działa? Jednak odłącza się na chwilę ale może coś pominąłeś.
Marcinie, wielkie dzięki za rady jakie mi dałeś. Hexa już lata. pozostał tylko problem z kompasem, za nic w świecie nie mogę sobie z tym poradzić. Zmieniałem piny opcje w APM-e i nic 1i2 ERROR 99. Kupiłem zew kompas i też nic.
Marcinie, wielkie dzięki za rady jakie mi dałeś. Hexa już lata. pozostał tylko problem z kompasem, za nic w świecie nie mogę sobie z tym poradzić. Zmieniałem piny opcje w APM-e i nic 1i2 ERROR 99. Kupiłem zew kompas i też nic.
Nie ma za co. Przepraszam że się nie odzywam ale mam tyle na głowie że nie daje rady. Fajnie że już się udało ulotnić hexe. Niestety co do kompasu to Ci nie pomogę. Szukaj bo ja już nie będę się wdrażał w temat. Latam tylko szybowcami. Daj znać jak znajdziesz rozwiązanie problemu. Pozdrawiam. _________________ Frsky Taranis Plus + R-Planes Pioneer + Falcon 22 by L. Kwarciński + Supra 3,4m w powijakach http://www.youtube.com/user/1415Marcin?feature=mhee http://www.projektsupra.pl
Kompas już działa, mimo że miernik pokazywał przejście na ścieżkach i do Atmegi było to bardzo zgubne. Postanowiłem przelutować płytę Przy I2C BUS i Atmegę. Po tym zabiegu kompas ruszył. Ale jak to zwykle bywa czas na kolejny etap zmagań. Nie wiem jak ustawić kompas czy ma być równolegle do APM-a czy pod jakimś kątem. Przy Kalibracji horyzont delikatnie mi ucieka czy da się to jakoś skorygować tak aby nie robić kolejnej kalibracji?